“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe

Friday, May 29, 2015

2 ilusat aastat Kregleni tallis

Egle ei tahtnud, et ma peaks tänukõnet ja ma tegelikult ei tahtnud ise ka seda tallis teha, sest siis me nutame kõik (mina töinaks), aga kuna ma tahan ikkagi, et te teaksite, et ma ei läinud üldse kerge südamega ära, siis ma pean ikkagi kirjutama midagi.
Kregleni talli tulles ma olin täiesti mõttetu tüüp, kes oli omale hobuse ostnud, ta kuidagimoodi teiste abiga sadulasse saanud ja lasin traavi ja galoppi ringi peal ja olin päris õnnelik, et mul oma hobune on. Aga siis hakkasin Egle soovitusel käima Jussi trennis ja hakkasin aru saama, et ma kohe üldse ei oska mitte midagi. Aga aega-mööda hakkas väike areng toimuma. Siis hakkasin hüppama, kuigi ma ise ei olnud sellest algul üldse huvitatud, aga kuna Sille ja Egle mind julgustasid, siis see hakkas mulle lausa meeldima.
Sille on mulle andnud nii palju häid hüppetrenne, isegi laenas mulle Prexu, kellega sain vähese ajaga kindlust juurde. Egle on Classicuga sõitnud, isegi võistelnud, et mul natuke lihtsam oleks ja et oleks mind parem õpetada.
Teie kaks olete mind nii nii palju aidanud ja õpetanud, et teil ilmselt pole õrna aimugi, kui tänulik ma olen selle eest. Teiega koos tegin ma oma esimesed võistlused, te olete mind kogu aeg juhendanud ja abiks olnud, tänu teile olen ma nii heade treenerite käe alla saanud ja nii nii nii palju targemaks saanud. Aitäh!










Huvitav seeria "Kuidas Classic üle tünnide sai"





Sellele kõigele mõeldes tundus täitsa rumal mõte ära minna, aga mul on nii väga vaja praegu mingit muutust, sest hetkel on minul ja Classicul veel viimane võimalus midagi õppida ja oma taset natuke tõsta. Kes teab, kas ma viie aasta pärast üldse enam ratsutan või kas Classic on siis enam üldse sobilik treenimiseks. Hüürus on mul natuke lihtsam seda teha. Ma loodan.

Igas tallis on oma head ja vead, aga Kregleni on mu jaoks nagu kodutall. Aitäh, aitäh, aitäh, et te mind nii hästi vastu võtsite ja hoidnud olete! Aga ma pean selle ära proovima, sest muidu jääb mind see piinama ja närima, et mis oleks kui...
Ma loodan, et ma olen tagasi oodatud, kui ma leian, et mu seiklus Hüüru ei ole ikka päris õige. 

2 comments:

  1. Like :) ja jätka nüüd blogimist sama aktiivselt.. :)me peame su tegemistel ikkagi silma peal hoidma ;)

    ReplyDelete