“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe

Tuesday, June 21, 2016

Minipost: mis Classicuga juhtunud on?

Seda küsin endalt pea iga kord nüüd juba, kui talli satun. Muidugi viimasel ajal satun sinna ikka küllaltki harva ja trennitegemine on sügavalt häiritud. Seetõttu võikski arvata, et C on koguaeg halb ja ebamugav ja ei kuula sõna.. Aga kõik on täiesti vastupidi. Mul on selline tunne, et keegi salaja sõidab Classicuga. Kui täna poleks sadulavööl suurt tolmukihti olnud, siis ma raudselt arvaks, et keegi sõidab, sest see ei ole C moodi, et ta on poolteist nädalat ratsutamata ja siis on ta täiesti ideaalne. Lõdvestab, liigub edasi, tuleb tagasi, reageerib esimestele märguannetele jne.. Ta on niii tubli poiss, et mul täna peaaegu tuli pisar silma, sest tema on nii tubli koguaeg ja mina ei jõua ta juures üldse käia. Lootust on, et juuli teises pooles normaliseerub kõik. Aga võibolla tuleb hoopis rentnik, kuigi ma olen praegu nii kriitiline kõigi suhtes, et ma arvan, et ma ei leiagi kedagi. Ega ausalt öeldes ei tahagi leppida kellegagi, kes pole ideaalne, sest ma pigem lasen Classicul siis karjamaal paksuks minna, kui et keegi teda nusperdama hakkaks. 
Aga ühesõnaga on mul tunne, et C on lõpuks ometi täiskasvanuks saamas ja hakkab vaimse arenguga vanusele järgi jõudma. Kas võib olla, et veel paar aastat edasi ja saan tema seljas ilma varustuseta põllul kapata? Haa.. Okei, ma liiga palju ka ei unista.. Ja tal on nii suur galopp, et ma isegi ei tahaks seal ilma sadulata olla vist. Anywho, ma armastan seda väikest tolmukotti nii väga  ja ta on nii tubli ja hea hobune! :)

No comments:

Post a Comment