“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe

Friday, January 24, 2014

2 nädalat nagu niuhti

Lumenina
Alustan siis sealt, kus pooleli jäin. Viimane trenn, millest kirjutasin oli kohutav. Sellest järgmine oli kohutav. Sellest ülejärgmine oli Jussi trenn, mis oli üsna kohutav, kuid lõpupoole juba veidi parem. Pool trenni nutsin, sest ma olen ajuvärdjas, aga all good, all good.. Külm lihtsalt paneb Classicu veidi teistmoodi käituma. 

Vahepeale jäi üks hüppetrenn. Mõtlesin, et god miks ma üldse hakkan, kui viimased ratsastustrennid on olnud ebamaiselt väärastunud. Aga oh imet, Classic oli isegi väga korralik. Natuke nagu püssirohutünn kohe-kohe plahvatamas, aga lõpuks sain ta väga ilusti kontrolli alla ja siis oli perfektne, kuna ta oli täiesti minu kontrollitav, kuid samas väga energiline ja impulss oli olemas ning 105 takistused tulid nagu lepase reega. Mu kaunid sõnaühendid vapustavad mind ennastki. 
Aga panen siia ühe video, mille üle ma ise uhke olen. Mis siis, et eelnev video on natuke kole ja sellest eelnev täiesti talumatu.. selle hea hetke tabas Signe ja seda pean ma kõigile näitama.. 



Pärast seda trenni on olnud päris okei, kuigi külmaga on nii raske sõita ja päris palju jääb üldse sõitmata, sest kraadid on liiga madalad. Aga noh, ehk ongi hea, kui Classic saab ka natuke nautida ja lebotada. Ise olen ka mõned päevad saanud lebotada koos Henryga kodus ja see on olnud jumalik!
Suurem kui tema, aga niiii lõbus!

Eelmine nädal oli veel väga põnev, sest kohtusin Henry õega, kes lendas siia Cambridge'st ning emaga, kes parvetas siia Helsinkist. Saime natuke tuttavaks, käisime söömas, käisime poodides ja chillisime niisama kodus ja pean ütlema, et väga, väga lahedad on nad! Päris kahju oli neid ära saata.
kingitus Helenilt
Emps sai oma esimesed kalad akvaariumisse
Laupäeval 18.jaanuaril oli meil aastapäev Henryga! Jeeee! Kuna me oleme tudengirotid, siis väga midagi ei teinudki, alustasime armsa hommikusöögiga, siis pidin natuke tööd tegema ja siis läksime Nõmme mäele jalutama, sest täpselt aasta tagasi käisime ka seal. Vaatasime suuri rakette ja jalutasime veelgi. Lõpuks, kui olime kõik kolm juba jäätunud ja jalutamise isu oli täis, siis läksime koju ning sealt edasi H sõbra juurde lauamänge mängima.
Monopoly võit tuli minule! Jeeee. Ma pole kunagi võitnud. Aliase võitsime ka Henryga pika puuga. Oli vist tõesti meie päev. 

Aga see pretty much võtab mu kaks nädalat kokku.. :)


Head und!









No comments:

Post a Comment